Jag ville verkligen lyckas...


Det är inte ofta jag känner att jag verkligen vill lyckas med ett prov och verkligen pluggar till det utan att någon behöver tjata hål i huvudet på mig.I måndags fick jag reda på att vi skulle ha ett kartförhör/kartprov över amerika idag(torsdag).För nästan första gången i mitt liv började jag plugga till det redan samma kväll som jag fick veta det.

Igår dagen innan provet så kunde jag sätta ut alla länder helt utan problem på kartan.Idag på provet kunde jag sätta dit 5.Jag tror inte det finns en enda människa som förstår hur grymt besviken jag är.Det här var verkligen något som jag ville lyckats med och tagit på allvar och så går allt åt helvete.

Jag blev så arg och ledsen att jag inte klarade av att vara kvar i skolan.Det är okej att misslyckas,det vet jag!För att lyckas handlar också om att tillåta sig själv misslyckas.Men det känns ändå jobbigt för jag ville klara det så sjukt mycket.


KOMMENTARER


tack så mycke :)

2010-09-09 // 16:44:08

Nästa gång lyckas du!!! Lycka till.

2010-09-09 // 17:56:49

it's called prestationsångest! eller kan vara..

ibland står allt stilla. men du kan göra om provet, då kanske du får alla rätt? :)

2010-09-11 // 00:35:52

Det där känner jag igen allt för väl.

Man pluggar som en tok, kan ALLT om något gör ett litet förhör.

Sen, när provet ligger där framför mig, då är det borta.

För mig hjälpte det massor när jag fick göra det muntligt.

Prata med lärarna. Du kanske kan få göra det muntligt eller att du gör det skriftligt, ensam med en lärare och att läraren läser upp frågorna typ..

Så gjorde jag, gick mycket bättre

2010-09-12 // 22:28:24

fina smycken! :)



sv: tack så jätte mycket!

2010-10-14 // 19:12:27

fin ring!

tråkigt med provet, hoppas det går bättre nästa gång :) Kämpa på!

2010-10-18 // 17:25:12
danni. blåmärken i mitt huvud. http://expectopatronum.blogg.se/

du kan ju alltid be om att få göra ett omprov. ♥

2011-01-28 // 07:26:45
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: