Dom tre jobbigaste åren i mitt liv


Under mina tre år på högstadiet har jag skapat tredje världskriget mot mina föräldrar,Haft ögonen fulla i tårar nästan varje dag,pratat med en psykolog för första gången i mitt liv,fått panikångestattacker,upplevt jobbig stress,mått riktigt dåligt och sjunkit en bra bit under ytan.

När jag började sjuan bestämde jag mig för att jag skulle bli duktig i skolan,plugga och gå ut med alla betyg godkänd.Jag hann aldrig börja,en vägbom sattes mitt framför mig.Hade aldrig orken att ta mig varken över eller under den.Jag har haft IG i nästan alla ämnen fram till max 1,5-2 månader innan jag slutade nian.Jag vet inte vad hände, Jag la mitt egna liv på en hylla och pluggade dygnet runt,oftast hemma.

Tiden räckte inte riktigt till.Jag han aldrig fixa mitt betyg i matten.Därför offrar jag dom två närmsta veckorna av mitt sommarlov och går till skolan och gör klart det.

Nu den 14:e Juni 2011 står jag här med 10 godkända betyg(förhoppningsvis 11).Tack vare min mentor,mina föräldrar och en stor jävla dos med självförtroende lyckades jag klara av Nian nästan helt på egen hand.

Den lyckan jag har inom mig över att jag äntligen får stänga detta kapitell i mitt liv är obeskrivlig!


KOMMENTARER


Mamma

Du är helt underbar! Känn dig nöjd och stolt, du kan! Bra jobbat!

2011-06-14 // 18:21:29
Smsa Låna http://smsalåna.nu

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-07-19 // 07:27:01
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: