Två små delar av något stort

Vinden tar tag i mitt orange/bruna/blonda hår. Kärleksfjärilar överdoseras i magen. Hjärtat slår hårdare,snabbare och häftigare än någonsin .Att jag får älska dig och kalla dig för min är något jag i min vildaste fantasi aldrig har kunnat drömma om.
-

Vissa dagar händer det att jag attackeras av monstret AngryEllie. Då blir jag som en tickande bomb och känner ren frustation inom mig, för att jag med ord inte kan förklara hur underbar du är.

-

Det finns inget som slår den känslan när jag vaknar upp på morgonen,möter din varma blick och får världens mysigaste morgonkyss.När jag säger dom där tolv bokstäverna i tre ord kommer det rakt ifrån hjärtat.Jag älskar dig, till stjärnorna,ett varv runt jorden och sen tillbaka.Min fina Niklas ♥

 

 


KOMMENTARER


Linnea medin

Fyfan vad gulliggggt!

2011-05-12 // 22:30:02

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du lust så slå även ett öga på min :D.

2011-07-12 // 16:53:39

Vilken cool!!! I want one!!

2011-07-12 // 17:08:42
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: