Together we are stronger


Det finns så mycket känslor,tankar och händelser bakom dessa två bilder. Dessa två personerna som är kopplade till bilderna ovan betyder så otroligt mycket för mig.Den översta bilden är kopplad till min pojkvän Niklas,den understa är kopplad till min vän Linnéa.
-
Jag vet många som säger att man måste ha många likheter mellan sin bästa vän och sig själv.Jag känner ingen som är så mer olik mig själv som Linnéa är.När jag inte träffar henne på över tjugofyra timmar blir jag helt i obalans.Den här kvinnan är som gräddet på moset,kryddan i starkmat och strålarna på en sol.Hon gör livet värt att leva.Jag behöver inte ens öppna min mun och förklara saker,hon förstår ändå.Hon har alltid funnits där för mig när jag mått som mest dåligt,hon har stöttat,peppat och varit alldeles jävla underbar.
-
Det är svårt att med bokstäver förklara sina känslor.Bokstäver är inte lika kraftfulla och starka som känslorna är.

KOMMENTARER


Niklas

Jag älskar dig <3

2011-05-23 // 21:23:35

Jag älskar dig vännen<3

2011-05-29 // 22:18:40
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: