04.00


29 Augusti 2010, det var då allt började. Jag vet inte vad jag tänkte när jag för tre år sedan, satt här för första gången. Orolig,förvirrad och ovetande om hur framtiden skulle bli. Det var här jag lät mina tårar ströma ner för kinderna medan fingrarna virvlade över tangenterna. Under sömnlösa nätter satt jag här, samtidigt som jag gick sönder lite mer för varje dag som passerade. Det var här jag försökte lära mig att formulera om mina känslor till texter.

Min allra högsta önskan var att fly från mig själv. Jag förstod nog inte då att det bara var en början på livets svåra vägar. Det var nog aldrig riktigt meningen att Makemefly skulle fyllas med texter rakt från mitt hjärta. Det bara blev så.

Perfektionstankarna gnager hårdare i mitt huvud. Det sätter stopp för mig själv och jag har fått svårare att skriva texter. Jag vill så himla gärna kunna utvecklas och bli bättre på skrivandet.



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: