Mitt hjärta i din hand

 

Det känns i hela kroppen när det handlar om äkta kärlek. Jag vet att jag hittat hem. Valt rätt vägar och tagit rätt beslut. Det där med att vara någons flickvän. Att tillhöra någon annan än sig själv. Det är en känsla av trygghet, något man vill stanna kvar vid tills hjärtat säger stopp. Kärlek är så mycket mer än en känsla av nyfunnenhet, pirrande fjärilar i magen och mysiga pussar. Min kärlek med dig är något större, något mer kraftfullt. Det var som  en ständig längtan. En längtan efter dig. Vi står här idag, efter några hinder på en guppig väg och kallar oss för varandras. Du får min värld att snurra och mina läppar att le. Den finns nog egentligen inte ord som räcker till för att förklara. Inte ens alla fina ord tillsammans skulle räcka till. Det känns lite som en saga. Som den finaste kärlekssagan man kan få. För mig är du det finaste som finns ♥


KOMMENTARER


Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-09-05 // 08:11:14
Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: